çok güzel ikiside.devamını bekleriz.bazı arkadaşlar çok kıskandı aslanımı görünce.bu arada juzam adlı arkadaşa 2 şey söyliyecem.
1.abi daha pornografik resim bulamadınmı?
2.adam hakaret derecesinde bişey yazıyo oraya.sende gidip ezik diyene laf söylüyosun.öbürüne bir kelime söylemiyosun.durup dururken tartışam başlatıyo adam.gerçi diğerinin de tahriklere kapılmaması gerekirdi.kurallarda da yazıyo zaten tahriklere kapııp cvp verenlere de aynı ceza verilecektir diye.ya arkadaş bilmiyodu.ya da kendini tutamadı.2sine de ders oldu.