johnnycage Yusuf Şimşek'e çok üzülmüştüm. O benim favorimdi mükemmel top oynuyordu. Ama gerçekten topla fazla oynaması onu bitirdi.
_M e E r t y z_ **'Lucianoo!!'. En cok ona üzulmüştüm herkes sewmesede Anelka nin da gidisinede üzuldum... **
FifaMen Anelka gidince arkadaşlarla kutlama yapmıştık,gazoz,patlamış mısır,cips filan.Luciano Ve Pi-Air'e çok üzüldüm.
Sergio Ramos Hooijdonk'a ve Luciano'ya bayağı bayağı üzülmüştüm. Nobre'ye de üzülmüştün fakat Tümer'i alınca sevindim.
I.S.O.A. nobreyi hic sevmem adam gibi forvet degil kafa atmayi biliyor baska birsey yok bir fovette olmasi gereken en önemli özelliklerden biri kaleciyle karsi karsiya kalip gol atabilmek o kaliyor ama cogu zaman atamiyor