Passenger **Son iki yılda Fenerbahçe'den gitmesine en çok üzüldüğünüz futbolcu hangisi?** **son iki şampiyonluk dönemimizde oynayan futbolculardan hangisinin gitmesi sizi en çok üzdü??**
Hauta1n Ben Beşiktaşlıyım ama bence Fenerbahçe açısından gitmesi en kötü olan P.V.Hooijdonk'tu.Adam hala çatır çatır oynuyor.
gunduz84 van hooijdonk ve luciano giderken içim bi garip oldu gerçekten bu iki oyuncuda formasının hakkını fazlasıyla veriyolardı..
_TaYLaN_ ben besiktasli olmama ragmen rebrov'a büyük sempatim vardi ondan haric v. hooijdonk'un gitmeside takima yaramadi ve keske anelka besiktas'a gelseydi türkiye'de daha büyük isler yapardi.
MaddDogg Bu kalp seni unutur mu? Pierre van Hooijdonk İnşallah bi şekilde Fenerbahçe'mize geri döndersin
mirдňdд ben bir beşiktaşlı olarak luciano'nun fenerbahçe'den ayrılmasına daha doğrusu sakatlığı nedeni ile zorunlu ayrılmasına çok üzüldüm.........