Orjinal Mesajı Yazan: lbj2323
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
daha 13.dakikada cok acık ofsayt degilken gökdenizin karsı karsıya kalmasına ofsayt verdi hakem.diyecek bişey bulamıyorum.izlemiyorum daha...
ondan daha önce çok bariz bi ofsayt vardı devre arası ekrana geldi ama kaçırmıssın bide lig tv de kaçırdı öncekini değilde sonraki ofsayt olmayanı ekrana getirdi
Muhahahah, birak Allahaskina, fenerbahce aleyhine yapilan her hata kasitli di mi?
Herkes fenere yukleniyor.
fenere karsi ittifagiz, 17 takim.
Ulusoy hep yanimizda, oley.
Allahim sen sabir ver ya.. Daha onceki gun feneri one geciren gol elleydi, hakem hatasidir deyip buyutmedik, zira 2 maca da bakarsan 2-3 ufak hata disinda hata yoktu. Hakemlerin niyetleri iyiydi.
Hem buna bakacak olursak, Burak mi Bobo mu, biri caprazdan kaleciyle karsi karsiya kalacakti, hakem ofsayt diye kesti ama yoktu.
Izleme sen Makaay, sonra da izlemeden hakem kotu dersin.
Hakemin yaptigi her hata kasitli degildir, Dunya Kupasi'nda gorduk bunu. Hakemler de insan, hata paylari var.
Bir macta 10-15 hata olur konusursun, eyvallah, ama 2-3 hata oluyor, sen bunlari cimbizla cekip cikariyorsun.
Maclari hakemlerin hatalarini kollamak icin mi izliyorsun ne?