Serdar kim ya?
Ali Gunes kim?
Elinde Ali Tandogan var, ikisine de 10bin basar.
Baki kim? Madem onunde Ricardinho'yu oynatacaksin, onun geriye gelmeyip, baya bosluk birakacagini bilmen lazim. Dolayisiyla solbekinin onundeki 100 metrelik boslugu domine edebilecek biri olmasi lazim ; Uzulmez.
Dunku orta sahamiz nasildi? Onliberoda Kleberson, onlerinde Serdar, Delgado, Ricardinho'nun olusturdugu bir 4lu. Asiri kirilgan bir 4lu. Oysa Serdar'in yerine savasci, caliskan, guclu Burak'i koyup, forvette de ondan bosalan yere, baska bir savasci Nobre'yi koysana.
Gerci tum bu yanlislara ragmen, Koray'in 40 yilda 1 yaptigi hatalardan birinin bu maca denk gelmseyile olusn 3. golu yemeseydik, biz yine bu maci en asagi 2-2 bitirirdik.
Bu savunma ile once CSKA, sonra Galatasaray karsisina cikacak olmamiz endiselendiriyor beni. Aslinda onceki haftalar da cok iyi degildik. Sadece 2. Haftadaki Antep macinda iyi oynadi takim, diger maclarda o kadar iyi degildik zaten. Ancak Ricardinho'yu madem oynatacaksin, forveti teke dusurmen gerekir. Boyle cift onlibero oynayabilirsin, orta saha kirilgan olmaz. Orta sahanin kirilganligi defansi etkilemez. Zaten Gokhan Zan'in bir aciklamasi vardi, radyoda dinledim eve donerken ; **"Bizim yerimize dunyanin en iyi 2 defansini koyun, orta alandan yardim gelmedigi surece birsey yapamazlar."** Cok dogru.
Bu arada, hakem tribunden gordugum kadariyla cok iyiydi, ancak 1-2 tartismali ofsayt vardi, mesela bir pozisyonda top atildi, Bobo mu Burak mi ne kaleciyle karsi karsiya kalacakti caprazdan, ofsayt caldi, ancak degildi sanki. Neyse, olacak boyle hatalar. Daha fazlasi olmasin, pusuda bekleyen "Uzerimize oyunlar oynaniyor"culara prim vermesinler.
Tribunler ise baya guzeldi, ustumden gecen Kartal resmi varmis, ben goremedim, alttan okunmuyo, ama icerisi cok havasizdi :) O Besiktas kartonlari ise, hepsini arkalarindan, tersten gormeme ragmen guzel goruntu olusturmuslar, gazetede gordum :)