Evet, günler su gibi akıp geçti, 1024 sınırsız keyfinin sonuna vardık sayılır. Şimdi, az önce 4440375'e(ADSL Destek Hattı) telefon ettim, dedim ki böyle böyle artık 256'ya geri dönmem lazım. Karşımdaki 1 Mart'ta otomatik olarak geçeceksiniz dedi. E dedim, pek güvenmiyorum hani geçemezsek sonra ortada kalmayalım dedim, öyle bir şey olmaz hepinizi(hepinize de demiş olabilir:)) geçireceğiz dedi. İlla da önceden geçmek istiyorsak, dilekçe ile hat sahibinin başvurması gerekiyormuş. Siz ne yapmayı planlıyorsunuz bu konuda?