Zaten tarife değiştirmeyi düşünüyordum bir haftadır. İnternetteki bu haberi okuyunca Türk Telekom'a gitmeye karar verdim.
Yaptığımız konuşma şöyleydi ;
- 256 KBps limitsiz ADSL obenesiyim. Bu tarifeyi değiştirmek istiyorum. Yardımcı olabilirmisini ?
- Tabiki.. Şu dilekçeyi doldurmanız gerekiyor.
- Bir de şunu sorayım size. Dün itibariyle internette dolaşan bir haber gördüm.
demeye kalmadan adam lafı ağzımdan aldı ve şunları söyledi..
- 256 KBps limitsiz ADSL aboneleri bize gelip dilekçe vererek 1024 Kbps 6 gb tarifesine geçiş yapabiliyorlar. Biz de onlara bir kolaylık sağlıyoruz. 1 Eylül itibariyle tam 6 ay boyunca limitsiz kullanmanızı sağlıyoruz. Yani Şubat 2007 tarihine kadar istediğiniz kadar kota aşımı yapabilirsiniz. Lakin, Şubat 2007 gelmeden bize gelip tarifenizde kalıp kalmayacağını bildirmeniz gerekmektedir.
Eğer tarife değişikliği istemezseniz Şubat ayından itibaren kotalıya dönecektir tarfiniz.
- Peki Şubat 2007 tarihine kadar aştığım kota miktarını bizden istemeyeceksiniz değil mi ?
(gülüşmeler)
- Olur mu efendim öyle şey ? Tabiki istemeyeceğiz..
İşte bu görüşmeden sonra gönül rahatlığıyla dilekçemi verdim ve 1024 Kbps hızındaki internetime kavuştum...