sayın ortam sevin ben sizin 2006-2007___Transfer Uptade_ 06.09.2006 by Ortan adı altındaki Kitserver 5.2.3.0 'için yeni takımların yeni formaları adlı dosyayı indirdim .fakat burdaki galatasaray formalarını Ve diğer formaları bir türlü oyuna ekleyemedim nasıl yapmam gerekiyor.?? NOT:Bende Soccerbug TSL v 1.0 yüklü durumda ..(Forma Eklemeyi ggs ile yaptım daha sonra olmayınca pes fan editorle de ayarlamalar yaptım ama birturlu olmadı )