Orjinal Mesajı Yazan: erselinho
yaw kardeş bu yama nasıl bir yama beşiktaşı açıom kopenag çıkıo juveyi alion club brugge çıkıyor .artı bide fenerbahçede tümer hayvan kafalı
Ne kadar ilginc değilmi club brugge 'un olduğu klasaörün içine benmi atıcam juve formalarını ,club brugge yok artık oyunda demekki , Juve'nin formalaranı copy paste edip club brugge klasörünün içine atıcaz ve bu diğer tüm yeni takımlar için de gecerli
Bu bir option file formalar değişmez sadece isimler ve kadrolar vs değişir formları kendiniz doğru klasör'ün içine atıcaksınız . Bu konuda yeterince acıklama yaptım umarım bu son olur !!!!!!!! ( Forma dediniz tüm takımların tüm formalarınıda buraya koydum eğer ben uğraşaman diyorsanız kendi kitserverınız silin ve bu yeni kıt server'ı kullanın zaten daha iyi bir kıtserver dır elinizdekinden o kesin;):)