pes_fm_fifa_ci Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ yeter yeter yeter..! resmi yetkili acıklama yaptı.hangisine inaniyosunuz be? YANİ BUGUN SAAT 19-21 ARASI CIKIYORMU? AMA CIKMAZSA:D
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: pes_fm_fifa_ci Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ yeter yeter yeter..! resmi yetkili acıklama yaptı.hangisine inaniyosunuz be? YANİ BUGUN SAAT 19-21 ARASI CIKIYORMU? AMA CIKMAZSA:D sen daha iyi bilirsin herseyi...cikmayacak bu gun hafta sonuna kaldi he... ben yetkili değilim.
pes_fm_fifa_ci Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: pes_fm_fifa_ci Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ yeter yeter yeter..! resmi yetkili acıklama yaptı.hangisine inaniyosunuz be? YANİ BUGUN SAAT 19-21 ARASI CIKIYORMU? AMA CIKMAZSA:D sen daha iyi bilirsin herseyi...cikmayacak bu gun hafta sonuna kaldi he... ben yetkili değilim. abi kızma ben saka yaptım hepimiz EA nın oyununa geldik he...
turk arkadaşlar ne yapmaya çalışıyor bu ea anlamıyorum bende 3-4 gündür bekliyorum 6 eylülde kesin çıkcak dediler birşey yoq
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: ..ogalican.. *Demo saat 19:00 20:00 saatleri arasinda cikiyor Bu Türkiye için değil mi? Sanırım öyle :)