sertac0567 Orjinal Mesajı Yazan: morinho Demo, so it's belived that demo will be released today in the time from 14.00-18.00 GMT GMT yazıyor yani buranın saat dilimi. Bi arkadaş demiş ingiltere diye bencede ingiltere saatine göre çıkaracaklar. İngiltereden 2saat öndeyiz. Bakalım 4de çıkacakmı... resmi sitede hiç bilgi yok ama:cool:
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: sertac0567 Orjinal Mesajı Yazan: morinho Demo, so it's belived that demo will be released today in the time from 14.00-18.00 GMT GMT yazıyor yani buranın saat dilimi. Bi arkadaş demiş ingiltere diye bencede ingiltere saatine göre çıkaracaklar. İngiltereden 2saat öndeyiz. Bakalım 4de çıkacakmı... resmi sitede hiç bilgi yok ama:cool: resmi forumda 19:00 - 20:00 arasi demistiler.en mantiklisida zaten aksam cikmasi.her zamanki gibi.
ozon Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: sertac0567 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: morinho Demo, so it's belived that demo will be released today in the time from 14.00-18.00 GMT GMT yazıyor yani buranın saat dilimi. Bi arkadaş demiş ingiltere diye bencede ingiltere saatine göre çıkaracaklar. İngiltereden 2saat öndeyiz. Bakalım 4de çıkacakmı... resmi sitede hiç bilgi yok ama:cool: resmi forumda 19:00 - 20:00 arasi demistiler.en mantiklisida zaten aksam cikmasi.her zamanki gibi. yok yaw sabah çıkarcaklarki millet gün boyu indirsin biz gece indirelim rahat rahat
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: pctech hafta sonuna kalmış teknik nedenlerden dolayı... he canim he he;)
pes_fm_fifa_ci arkadasın dedigi dogru hafta sonuna kalmıshttp://nogometniportal.com/fifa/index.php da yazıyor FİFA 07 DEMO DELAYED yani türkçesi ERTELENDİ DEMEK(NE YAZIKKİ)
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: pes_fm_fifa_ci arkadasın dedigi dogru hafta sonuna kalmıshttp://nogometniportal.com/fifa/index.php da yazıyor FİFA 07 DEMO DELAYED yani türkçesi ERTELENDİ DEMEK(NE YAZIKKİ) resmi aciklama yapidi.buranin disindaki hic bir yerin haberi dogru degildir,demo soylenen tarihte cikacaktir diye. sallamayin..!
pes_fm_fifa_ci Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: pes_fm_fifa_ci arkadasın dedigi dogru hafta sonuna kalmıshttp://nogometniportal.com/fifa/index.php da yazıyor FİFA 07 DEMO DELAYED yani türkçesi ERTELENDİ DEMEK(NE YAZIKKİ) resmi aciklama yapidi.buranin disindaki hic bir yerin haberi dogru degildir,demo soylenen tarihte cikacaktir diye. sallamayin..! BURANIN DEDİGİN HANGİ SİTE
sertac0567 The demo is not yet ready for release, however a small number of players were selected last month to play a time-limited beta of the game which is not the same thing. burda hazır deil diyo galiba..
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: pes_fm_fifa_ci Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: pes_fm_fifa_ci arkadasın dedigi dogru hafta sonuna kalmıshttp://nogometniportal.com/fifa/index.php da yazıyor FİFA 07 DEMO DELAYED yani türkçesi ERTELENDİ DEMEK(NE YAZIKKİ) resmi aciklama yapidi.buranin disindaki hic bir yerin haberi dogru degildir,demo soylenen tarihte cikacaktir diye. sallamayin..! BURANIN DEDİGİN HANGİ SİTE http://www.fifa07.ea.com
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ yeter yeter yeter..! resmi yetkili acıklama yaptı.hangisine inaniyosunuz be? kardes hangi site hangi yetkili yaptı isim we link wer biz de bilelim. yetkili acıklamayı sadece sanamı yaptı bu soruların cewabını wer madem :)