arkadaşlar oyunun resmi sitesi var bu siteyle sınırlı değil gerçi bir arkadaşta yazmış zaten ya bende yazayım yine veriyi www.teknikdirektor.gen.tr oyunun resmi sitesi türkiyedeki araştırmacı grubunun sitesi bu yani bizim ligimizi bu sitenin sahipleri yapmış anlamına geliyor bu oyunu oynamak fırsatı bulmadım alıcam ve oynucam ama yinede bende football manager dan vazgeçmem ama okadarda ayrım yapmam transfer olayını özellikle adam gibi yapmaları gerek bence çünkü 2005 te bile çok saçmaydı ayrıca yabancı sınırı yoktu 2005 te recobayı hemen bjk ye almıştım mesela yani böyle tuhaf transfer olayı olursa soğuyorum işte zaten bizim managerlikteki amacımızda bu gibi şeyler bide 2005 te uzaktan her vurduğu giren adamlarımız olurdu:)
neyse bu arada bu oyunun %100 türkçesi ülkemizdeki resmi sitesi tarafından çıkarılacak ve şuandada %85,56 sı türkçeleştirilmiş ancak tamamen türkçe olmadan çıkartmayacaklarını söylüyorlar. bende oyunu bir alıyım da oynuycam inşallah benim stad olayı çok hoşuma gidiyodu kendim yapıyodum vs.