Orjinal Mesajı Yazan: France
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: MoonLord
Fifa'yı sevenler uzaktan PES'e bakmasınlar bir eline alıp oynasınlar ondan sonra karar versinler hala Fifa diyebiliyorlarsa bırakın fifalarıyla başbaşa. Ben PC'ye gelmeden önce sırf Fifa'dan soğuduğum için NHL atıyordum PSI'de de Winning Eleven tabi :D
FIFA'da(2000-01-02-03-04-05-06-WC) oynuyorum PES'de(4-5) oynuyorum.ama hiç biri bana FIFA'daki gibi zevk vermiyor.PES'e kötü demiyorum ama FIFA koşuyor PES yürüyor bana göre.Herkezin kendi fikri...
Bulmaca:
Aradaki bir kaç milyon farkı bulun.
FIFA 07:

PES 6:

BraVo dostum,FIFA 07'nin X360 versiyonu ile Pes6'nın Ps2 versiyonunu karşılaştırmışsın. Belki ---ANCAK--- boy ölçüşür FIFA...
---***PES FOREVER***---