Herşey Grafik zateni oynanabilirlik olmasın, Grafik olsun, sonra çalım atim herkese gidim gol atim, ben zaten gerçekte de böyelimi ceza sahası çevresinden vurduğun gol olur, çünkü ben Fifa'da yaşıyorum.
Ben savaşırım, takım oyununa bakarım, 90 dk kapanırım, son dk atar yatarım, aynı küçük süperlig takımları gibi, benim için grafik arka plandadır, zaten grafiklerim anlatıldığı gibi kötü de değil, Ben Pes'teyim, hayatı yaşıyorum.
Yorumlarınıza birkaç yorum: Pes yapılan yamalarla güzel oluyor; evet zaten oynanabilirlik yaması da yapılıyor artık, forma yamalarının yanın da bonus paket olarak var,
Şu konuda Fifa'dan Pes'e geçtiğini anlatan kaç kişi var, Pes'ten Fifaya geçtiğini anlatana KAÇ(0) kişi var. Sonuç ortada, sizin zevkinize tabii karışamam; zevk yok ki ortada.