valla hakem olarak kim olrsa olsun ama pesteki gibi olsun kardeş ben şahsen fifayı hakemi kapayarak oynuyorum o ne moloz hakem yauw hakemin pozisyon hep aynı sanki kucaına biri atlıcakmıs gibi duruyo zaten o yan hakemler yokmu onlar top hizasında gidiyo hep bazen top kornere çıkıyo adam topla beraber yahu kardesim top toplayıcılar var ya:D