ForumGezgini Bırakın heveslerini alsınlar :) yaa gecen 2006 da hakem hep aynıdı.KİM milton milsen :D mu ne öle bişey di 07 de artık bunları da bi düşünseler keşke
erims91 us meier ve kim milton nielsen vardı bi tek.ing.2 liginde bile maçları onlar yönetiyodu.bi çözüm bulsalar iyi olur.
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ kuzuki ito die bi hakem vardi galiba:)o olsun:) ya hakem isi kolay.sadece ismini yazacaklar,face mace hikaye.her lig icin 3 hakem yapsalar guzel olurdu.
_FT_9 Collina yida yapsınlar adam bence bu işde uzman FIFA 2005 de suratsız bi adam vardı tipsizin tekiydi ondan hep nefret ederdim bana hep kart çıkarırdı zibidi
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: DjKaAaN95 Collina yida yapsınlar adam bence bu işde uzman FIFA 2005 de suratsız bi adam vardı tipsizin tekiydi ondan hep nefret ederdim bana hep kart çıkarırdı zibidi collina birakmadimi?ve bence bide hakem hata yapsin.korneri yanlis versin,taci,faulu.hep doru hep doru biktik:)
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: leomessi_19 Dışarı cıkana gol diyor ya bundan buyuk hata mı var:) doru aslinda:D ha birde,hakeme cok az itiraz ediyolar.ozellikle penaltida.1 kisi gidiyo.gicik oluyorum ya:)
erims91 Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: leomessi_19 Dışarı cıkana gol diyor ya bundan buyuk hata mı var:) doru aslinda:D ha birde,hakeme cok az itiraz ediyolar.ozellikle penaltida.1 kisi gidiyo.gicik oluyorum ya:) doğru ya itiraz olsa iyi olur.hiç itiraz etmiyolar.
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: DjKaAaN95 Collina yida yapsınlar adam bence bu işde uzman FIFA 2005 de suratsız bi adam vardı tipsizin tekiydi ondan hep nefret ederdim bana hep kart çıkarırdı zibidi collina birakmadimi?ve bence bide hakem hata yapsin.korneri yanlis versin,taci,faulu.hep doru hep doru biktik:) Valla bırakıp bırakmadığından hiç haberim yok ama genede iyi hakemdi
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ kuzuki ito die bi hakem vardi galiba:)o olsun:) ya hakem isi kolay.sadece ismini yazacaklar,face mace hikaye.her lig icin 3 hakem yapsalar guzel olurdu. feys meys:) güzel olmuş konu başlığıda süper bu arada 07 dediki hakemler kimler olur:)
tolga_scn Ya FIFA asil yan hakemleri eklesin bence.. Ofsayt oldugunda yan hakemin bayrak kaldirmasi filan guzel olmaz mi? Bir de orta hakem mac oynanirken gorunsun yani. Dudugu caliyor sonra eve gidiyor sanki, adam bir daha yok ortalikta :)
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: tolga_us Ya FIFA asil yan hakemleri eklesin bence.. Ofsayt oldugunda yan hakemin bayrak kaldirmasi filan guzel olmaz mi? Bir de orta hakem mac oynanirken gorunsun yani. Dudugu caliyor sonra eve gidiyor sanki, adam bir daha yok ortalikta :) ayarlarda hakem'i on yapsaydin eve gitmezdi:D