Böyle bir durumda oyunu satan firma yardımcı olamaz gibime geliyor.
Örnek vermek gerekirse bu yıl farklı farklı mağazalardan birçok kişi oyunu aldı ve bu durumla karşılaşan oyunculara sadece ithalatçının yardımcı olabileceği söylendi.
Doğal olarak da oyunun ithalatçısı Aral İthalat'a başvuruldu ve sorunu onlar çözdü.
Bu cd-key olayı kafamı oldukça yoruyor. Yoksa parayı verip alması falan canımı sıkmıyor. Parayı verdim aldım farz edelim ve elime geçen cd-key'in başkası tarafından gasp edilmiş olasılığı çok sıkıcı.