Orjinal Mesajı Yazan: Elik
Benim kafamı kurcalayan bir konu var.
Diyelimki oyunu SendIt.com'dan aldık. Ancak; geçen yıl olduğu gibi bize gelen cd-key bir başkası tarafından kullanılıyor ve biz oyuna giremiyoruz farz edin.. Bu durumda aradaki diyaloğu nasıl kuracağız da bize ait olan cd-key'i geri alabileceğiz.
Türkiye için Aral İthalat'a faturamızı gönderiyorduk ve onlar cd-key'imizi kaydediyorlardı. Böyle bir durum olursa işi nasıl çözeceğiz?
Orjinal Mesajı Yazan: Elik
Böyle bir durumda oyunu satan firma yardımcı olamaz gibime geliyor.
Örnek vermek gerekirse bu yıl farklı farklı mağazalardan birçok kişi oyunu aldı ve bu durumla karşılaşan oyunculara sadece ithalatçının yardımcı olabileceği söylendi.
Doğal olarak da oyunun ithalatçısı Aral İthalat'a başvuruldu ve sorunu onlar çözdü.
Bu cd-key olayı kafamı oldukça yoruyor. Yoksa parayı verip alması falan canımı sıkmıyor. Parayı verdim aldım farz edelim ve elime geçen cd-key'in başkası tarafından gasp edilmiş olasılığı çok sıkıcı.
elik'in sorusunu sendit.com yetkililerine yönelttim. Cevapları şöyle:
Hi there,
Thanks for getting in touch - if your concerns are that someone else uses a computer generated key and assigns a password and this makes the game unplayable this will happen no matter where you buy the game.
All games (providing they are compatible with the console) should work without any problems - if they are unplayable for any reason we will arrange for their replacement.
Regards,
Stevie
www.Sendit.Com
Merhaba,
CD-Key'inizi birisinin tutturması ve buna şifre koyup kendinin kullanmaya başlaması oyunu sadece www.sendit.com'dan alınca başınıza gelebilecek bir hadise değildir, başka bir yerden alırsanız da olabilir.
Bütün sattığımız oyunlar (eğer uygun platformda çalıştırmaya çalışıyorsanız) sorunsuz çalışmalıdır. Eğer herhangi bir nedenle oyunu oynayamazsanız oyunu yenisiyle değiştiririz.
Saygılarımla,
Stevie
www.Sendit.Com