ayın 13 ü...bugun mail attılar.bugunde gelmezse yenisini tahsis edeceklermiş.ama onun icinde bi 18 gun daha mı beklerim bilemiyorum.bugun gelmezse mail atıcam gelmedi diye ve posta yerine cd key falan yollasınlar maille.
Bu arada kimlerin gelmedi yazabilirmi acaba.en baştaki sayfadaki liste tam guncellenemiyor galiba.millet haber vermiyor sanırım geldi diye