bak bu iyi fikir fruc,sadece pes 6'sı olanların msnini toplayacağın bir hesap açmak hiç de fena fikir değil..sen toplarsan mailleri bize de ilet..
bugün okul yok,şöyle bide gündüz tadını çıkarayım dedim oyunun,2-3 maç yapabildim..aynı pes 5'deki gibi tek devrelik bariz rahatsız eden lag oluyor,daha sonra 14:30 gibi çıktım,bidaha girmek istediğimde daha internet bağlantısı test edilirken bile girmeye izin vermiyor.. servera bağlantı ya doluluk,ya bakım nedeniyle kapalılık ya da router/firewall izin vermediği için kurulamıyor dedi..daha sonra sorun ortadan kalktı ama maç için de geçen birkaç efsane günden eser yok :) bide şu tarama benzeri sorun olmasa,biara yok gibiydi,o kadar ekran ayarları yaptıktan sonra ama online da yine uzun paslarda degajlarda geçişler oluyor..ne yapsak bu soruna acep ?!