Kardeş ben pc de oynuyorum ps de degil ekran kartım gforce 6600 256 hiç problem yaşamıyorum yaşayacagımıda zannetmiyorum:)
hakeme laf etmedim kardeş pes5 e göre fazla kart gösteriyo dedim dedigin gibi oyun fazla kesilmiyo hakem iyi bence kaleci abartılı şekilde toıpu elinden kaçırıyo sutlar pes5 de zor posisyonlarda gol atılabiliyodu pes6 da atılmıyor
çalım işi pes5 e göre oyuncular saga dogru hamle yapamıyor ama çapraza giderken çok kolaylıkla çalım atılıyor
kaleceyi kesinle çıkartmayın kaleden çok saçma bişekilde çıkıyor ve oyuncunun sadece boş kaleye topu yuvarlaması kalıyor kaleci çıkışları berbat
ben sadece barcelona yla oynadım başka takımla oynamadım oyuncu kaleci farkedermi bilmem benim ilk görüşlerim bu
yanlışta anlamayın ben oyunu karalamak filan istemiyorum bu oyunu çok seviyorum ve fifayı bırakın pc ye yüklemeyi
kapıdan içeri sokmam