EpSoDy aynen bendede öle yazıyo ama diyorum en az 7 gün sonra gelir Order: 3286753 (18th Sep 2006) Payment method - MasterCard/EuroCard:EpSoDy (TR) Pro Evolution Soccer 6 (PC DVD-ROM) £18.39 status: Item Shipped (25th Oct 2006)
neocan ilk bana gelecek içime doğdu. Acaba hangi kargo ile gelecek yada nasıl gelecek posta ile mi acaba. Ayyy sabırsızlanıyorum yaa... İlk alan buraya yazsın beyler...
fructoser Oyunlar geliyor :))) sendit.com gerçekten söz verdiği gibi oyun henüz çıkmadan bize yolluyor, stoklarına girer girmez, oyun çıkmadan 2 gün önce. Şu an yabancı forumlarda falan bakıyorum, Hollanda'da oyunu ellerine ulaşanlar olmuş. Ancak sendit.com'a az önce baktım ve bu oyun stoklarında kalmamış şu anda :) Önsipariş vermenin avantajı da bu sanırım :) Değil mi?
Medya Orjinal Mesajı Yazan: fructoser Oyunlar geliyor :))) sendit.com gerçekten söz verdiği gibi oyun henüz çıkmadan bize yolluyor, stoklarına girer girmez, oyun çıkmadan 2 gün önce. Şu an yabancı forumlarda falan bakıyorum, Hollanda'da oyunu ellerine ulaşanlar olmuş. Ancak sendit.com'a az önce baktım ve bu oyun stoklarında kalmamış şu anda :) Önsipariş vermenin avantajı da bu sanırım :) Değil mi? Fructoser Scn yi peşinden sürükledin bee.Senin sayende millet pes6 zevkini erkenden tatacak.Hemde online olarak:p Bu arada oyun elinize ulaştıktan sonara Fructoser e teşekkur mesajlarını atmayı unutmayın...:)
maNga-Ra Arkadaşlar ben de sipariş vereceğim ama şüpheliyim biraz acaba kargo parası sadece 3 Euro mu yoksa yurtdışından geldiği için ek bir ücret vermek durumunda mıyız? Cevap verirseniz sevinirim... Orada yazdığı gibi Euro hesabıyla toplam 28.49 mu ödeyeceğim sadece?
fructoser Orjinal Mesajı Yazan: maNga-Ra Arkadaşlar ben de sipariş vereceğim ama şüpheliyim biraz acaba kargo parası sadece 3 Euro mu yoksa yurtdışından geldiği için ek bir ücret vermek durumunda mıyız? Cevap verirseniz sevinirim... Orada yazdığı gibi Euro hesabıyla toplam 28.49 mu ödeyeceğim sadece? Evet. Ben sipariş verdiğimde 52 YTL'ye falan geliyordu. Ekstra bir para ödemeyeceksin paketin buraya gelmesi için. Bu site 9-10 yıldır Türkiye'ye gönderim yapan bir siteymiş ve ayrıca Türkiye'ye oyun gönderen tek site yurtdışından. 37 kişi sipariş verdi, herkes güvendi yani. Ama eğer site hakkında daha fazla bilgi istiyorsan eksisozluk'te arat. Birçok güzel mesaj var site hakkında. Çoğu kişi o yorumlara dayanarak sipariş verdi.
fructoser Orjinal Mesajı Yazan: Medya Fructoser Scn yi peşinden sürükledin bee.Senin sayende millet pes6 zevkini erkenden tatacak.Hemde online olarak:p Bu arada oyun elinize ulaştıktan sonara Fructoser e teşekkur mesajlarını atmayı unutmayın...:) Teşekküre gerek yok görevimiz Medya :) Elik de aldı, sen de oynarsın :)
maNga-Ra Evet. Ben sipariş verdiğimde 52 YTL'ye falan geliyordu. Ekstra bir para ödemeyeceksin paketin buraya gelmesi için. Bu site 9-10 yıldır Türkiye'ye gönderim yapan bir siteymiş ve ayrıca Türkiye'ye oyun gönderen tek site yurtdışından. 37 kişi sipariş verdi, herkes güvendi yani. Ama eğer site hakkında daha fazla bilgi istiyorsan eksisozluk'te arat. Birçok güzel mesaj var site hakkında. Çoğu kişi o yorumlara dayanarak sipariş verdi. Çok teşekkür ederim.. Benim şüphem siteye değil de yurtdışı olması sebebiyleydi.. Bilgilerin için saol..
metedoruk benimkide yola çıkmış. ps2 de de pes6 çıktı . oynadım walla çok hoşuma gitti. top çok serbest. zırt pırt faul yok. çok tatlı goller oluyo. kaleci hareketleri süper ben bayıldım walla. umarım pc versiyonuda böyledir.. bekleyelim görelim..
EpSoDy Orjinal Mesajı Yazan: fructoser Orjinal Mesajı Yazan: Medya Fructoser Scn yi peşinden sürükledin bee.Senin sayende millet pes6 zevkini erkenden tatacak.Hemde online olarak:p Bu arada oyun elinize ulaştıktan sonara Fructoser e teşekkur mesajlarını atmayı unutmayın...:) Teşekküre gerek yok görevimiz Medya :) Elik de aldı, sen de oynarsın :) fructoser dostum ellerine saglık gercekten bu imkanı tüm arkadaslarla paylastıgın icin ve + ben pes5 orjin almamıstım sonradan cokta pisman olmustum (itiraf . com gibi oldu):D birde pes5 turnuva sayfalarının tümüne baktım gercekten harika bir calısma olmus yeni turnuva için simdiden bi hazırlık varmı veya ne zaman baslar artık gelsede oynasak :rolleyes:
mtc_0912 **fructoser** sipariş verirken biraz seni uğraştırdık ama sırf sen rakipsiz kalmayasın diye...kendimiz için değil bak :):)
fructoser Orjinal Mesajı Yazan: EpSoDy fructoser dostum ellerine saglık gercekten bu imkanı tüm arkadaslarla paylastıgın icin ve + ben pes5 orjin almamıstım sonradan cokta pisman olmustum (itiraf . com gibi oldu):D birde pes5 turnuva sayfalarının tümüne baktım gercekten harika bir calısma olmus yeni turnuva için simdiden bi hazırlık varmı veya ne zaman baslar artık gelsede oynasak :rolleyes: Oyun elimize ulaşınca tabi ki turnuvalar başlayacak ve SCN PES'teki eski günlerine dönecek :) Ancak bana yardımcı olacak turnuva yetkilisi arkadaşlar arıyorum. Zaten oyunlar elimize geçince bunları konuşuruz.
fructoser Orjinal Mesajı Yazan: m_tunahan fructoser sipariş verirken biraz seni uğraştırdık ama sırf sen rakipsiz kalmayasın diye...kendimiz için değil bak :):) Yabancılarla oynamak sıkıyor zaten :) En iyisi lagsiz Türk rakipler :) Hem gerçekten çekişmeli ve güzel maçlar oluyor.
ishakki Orjinal Mesajı Yazan: fructoser Oyun elimize ulaşınca tabi ki turnuvalar başlayacak ve SCN PES'teki eski günlerine dönecek :) Ancak bana yardımcı olacak turnuva yetkilisi arkadaşlar arıyorum. Zaten oyunlar elimize geçince bunları konuşuruz. amanın böle bi artislenmeler falan :D 2 kişi övdü diye havalara uçtu beyefendi. kendini pes5 in yapımcısı sanacak şimdi huhaha işin şakasıydı.. sabrına hayran kaldım..ben olsam o kadar soruya dayanamazdım:confused: scn seninle 10 yıllık kontrat imzalamalı bence !
fructoser Orjinal Mesajı Yazan: ishakki amanın böle bi artislenmeler falan :D 2 kişi övdü diye havalara uçtu beyefendi. kendini pes5 in yapımcısı sanacak şimdi huhaha işin şakasıydı.. sabrına hayran kaldım..ben olsam o kadar soruya dayanamazdım:confused: scn seninle 10 yıllık kontrat imzalamalı bence ! Ekipte seni de görmek istiyorum ishakki. Güzel puan durumu hazırlıyordun, hatırlıyorum :) Hiç hazırlamamış gibi numaralar yapma sakın :)