nht55 yorumun için saol sende yorum yapmasan kımse yapmıcak yada bu sozu solemesem kımse yorum yapmıcak:(
nht55 uff yaa g.g.s de o_texti açınca unknown format kırmızı yanıyor altta ve 0_text acılmıyor neden acaba bılen ark.lar varmı o 0_text sayesınde face yapamıyorum:(
nht55 uff yaa g.g.s de o_texti açınca unknown format kırmızı yanıyor altta ve 0_text acılmıyor neden acaba bılen ark.lar varmı o 0_text sayesınde face yapamıyorum:(