adam 2 üstünde yazmış admin in dediğini.arkadaş galiba bi programa çevirtti bunu.o yüzden saçma cümleler var.ben anladığım kadarını yazayım.adam şöyle demiş:
bir daha yazıyorum.office ten gelen yazılar dışındaki yazılara inanmayın.hepsi spekülasyondur.)ea forumundakilerden bahsediyo)
Again - if you didn't read it officially it isn't official - and should not be taken as true.yani diyor ki.tekrar-bunu yazan yetkili değilse yazıya inanmayın.ve doğru olmayacaktır.ve sonlarda diyor ki bi tarih verdiysek onu değiştirmeyiz diyor arkadaş.
ayrıca fifawebportal a inanmayın.atıyolar.resmi bi site değil kafasına göre herkes bişeyler yazıyor.ea deki adminlerin yazdıkları dışındakilere inanmayın.