sertac0567 Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn hahahahaa saat gittikce ilerlio bu oyunun demosu cıkmıcak bence :D bencede....:cool:
RentleSsPR Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn hahahahaa saat gittikce ilerlio bu oyunun demosu cıkmıcak bence :D karamsarlık yapıp milletin hevesini yarı yolda bırakmamak lazım.
LORD OF THE PES Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Demo saat 19:00 - 20:00 saatleri arasinda cikiyor mujdeler olsun:) adam yazmış buraya siz saat 16:00 yı geçti demo yok diorsunuz
sertac0567 EA kandırdı bizi diyoruzda resmi sitede haber yok ki demoyla ilgili. Bir deli kuyuya taş attı 40 akıllı çıkaralım diye uğraşıyoruz....
pes_fm_fifa_ci yABANCI SİTELERDEDE DEMO İLE İLGİGİLİ BİR HABER YOK www.fifa07.ea.com (orjinal adresidir) da bile yok Not:site ismini sadece bilgi amaclı verdim reklam amaclı degildir...
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ resmi forumda yetkililer bu gun cikacak diye demo ile ilgili acilan konulari kilitleyerek bi konunun linkini verdiler.oradada 6 eylul yaziyodu. e daha saat 4'te neden bahsediyosunuz?bekleyin gece cikacak.