Lvnt_Asn n yaneee bi harf hatısı yüsünden dalga gecmissin seQuel we sonra bisim bu espri sandıgın seye gülmememisimi beklemiyorsun umarım gerizakalı demissin iste daha n diceksin ADMİNLERDEN gerekeni yapılmasını istiyorum ben hiçbir hakeret etmedima am ceza almıstım bu arkadasa gereken yapılırsa cok sewinicez
Sherrif Orjinal Mesajı Yazan: seQuel Orjinal Mesajı Yazan: Sherrif basit bir espiyi bu kadar büyütüp fenerbahçeli herkese gerizekalı demek bir paranoyaklıktır ezikliktir başka bişi değildir.Laf atıcak yer arıyosun hatta sen orda gerizekalı demek istemedin başka bişi demek istedin söylemeye dilim varmıo ama O sensin. espiyi olmasin zuhaahahhaha:D valla sende olmasan cocuk nasil gülecem edit: espiri yanlissa bu sitelerdemi yanlis yazmis? http://www.espiri.gen.tr/ http://www.espiri.com.tr.tc/ http://www.mizahturk.com/espiri.asp ekşi sözlüğe girip ''espiri''yaz çıkan mesajı oku ondan sonra bana cevap ver. ''bak okuduktan sonra mesaj atmazsan adam değilsin bak adam değislsin demiyorum ama azıcık onurun varsa orda yazanı buraya yazarsın''
NKFVAS esprinin yanlış yazılımı..* (melancholia1, 06.08.2002 10:14) #1497345 !? basarılı bi espri. (mceyhan, 02.10.2002 01:07) #1644286 !? esprilerin piri yaziyoa ama kimsede espri diye yazmiyo
Sherrif gerçek yazılışı espridir sonuç olarak fazla direnme bence.tavsiye etmmem yani.ayrıca fenerlilere gerizekalı dediğin için banlanıcan sanırım geçmiş olsuN:D
Sherrif Orjinal Mesajı Yazan: seQuel yapma yav eyvah napacam ben simdik?ölüm cezasi verseler daha ii zuhahahah:D senle daha fazla tartışma gereği duymadım şimdi.pişkin herif:D
NKFVAS pc nin ardina saklanip böyle seyler yazmak kolay ,insanin yüzüne söylüyebilmelisin senin gibi cocuklar cok var...hepsinede ii bir ders vermek lagzim bakalim bidaha yaziyolarmi;)
Sherrif Orjinal Mesajı Yazan: seQuel pc nin ardina saklanip böyle seyler yazmak kolay ,insanin yüzüne söylüyebilmelisin senin gibi cocuklar cok var...hepsinede ii bir ders vermek lagzim bakalim bidaha yaziyolarmi;) pardon reiss yaa:P
NKFVAS Orjinal Mesajı Yazan: Sherrif Orjinal Mesajı Yazan: seQuel pc nin ardina saklanip böyle seyler yazmak kolay ,insanin yüzüne söylüyebilmelisin senin gibi cocuklar cok var...hepsinede ii bir ders vermek lagzim bakalim bidaha yaziyolarmi;) pardon reiss yaa:P :D tamam affedim cocuk hadi gene ucuz kurtuldun;)
Sherrif Orjinal Mesajı Yazan: seQuel Orjinal Mesajı Yazan: Sherrif Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: seQuel pc nin ardina saklanip böyle seyler yazmak kolay ,insanin yüzüne söylüyebilmelisin senin gibi cocuklar cok var...hepsinede ii bir ders vermek lagzim bakalim bidaha yaziyolarmi;) pardon reiss yaa:P :D tamam affedim cocuk hadi gene ucuz kurtuldun;) çokta tınn affetme nolcak?
Sherrif kapatıyorum bu salak konuyu gidiyorum zaten sen dewam et tehditlerine tarumar kırbaç mısın sen?
devotee Allahim muhabbete bak. Adamlar yapmis iste, gayet de iyi bir is bence, kotulemenin anlami yok.
KAVUNCAN Orjinal Mesajı Yazan: seQuel Orjinal Mesajı Yazan: Sherrif basit bir espiyi bu kadar büyütüp fenerbahçeli herkese gerizekalı demek bir paranoyaklıktır ezikliktir başka bişi değildir.Laf atıcak yer arıyosun hatta sen orda gerizekalı demek istemedin başka bişi demek istedin söylemeye dilim varmıo ama O sensin. vay espirili cocuksun, ama espiriyi adam gibi yapmayi bileceksin;) buda banli cocuk olmus :) demek ki en önemli sey haddini bilmek ;)
Sherrif Orjinal Mesajı Yazan: KAVUNCAN Orjinal Mesajı Yazan: seQuel Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Sherrif basit bir espiyi bu kadar büyütüp fenerbahçeli herkese gerizekalı demek bir paranoyaklıktır ezikliktir başka bişi değildir.Laf atıcak yer arıyosun hatta sen orda gerizekalı demek istemedin başka bişi demek istedin söylemeye dilim varmıo ama O sensin. vay espirili cocuksun, ama espiriyi adam gibi yapmayi bileceksin;) buda banli cocuk olmus :) demek ki en önemli sey haddini bilmek ;) işte Sherrifle tartışmanın hazin sonu
Marty Yardım amaclı olması iyi ama bunuda fenerli olarak göstermek yanlış olur. Tanımıyolardır bile..