Orjinal Mesajı Yazan: Sherrif
basit bir espiyi bu kadar büyütüp fenerbahçeli herkese gerizekalı demek bir paranoyaklıktır ezikliktir başka bişi değildir.Laf atıcak yer arıyosun hatta sen orda gerizekalı demek istemedin başka bişi demek istedin söylemeye dilim varmıo ama O sensin.
espiyi olmasin zuhaahahhaha:D
valla sende olmasan cocuk nasil gülecem
edit: espiri yanlissa bu sitelerdemi yanlis yazmis?
http://www.espiri.gen.tr/
http://www.espiri.com.tr.tc/
http://www.mizahturk.com/espiri.asp