Özür dilerim ama bazılarınız saçmalıyorsunuz. Bir kere öyle bir katliamın hiçbir ekonomik ya da sosyal bahanesi olamaz.
Sonra Hitler hiç de iyi bir komutan değildi, iyi bir komutanlık aklı başında bir insanın özelliğidir. Onun yaptıklarını yapabilecek milyonlarca insan var, yanlız akıl hastanelerinde ilaçlarla sakin durabiliyorlar.
Komünizm ırkçılığın zıddı değildir, sadece ırkçılık ve komünizm yoktur bu dünyada. Tabii ki komünizm ırkçılığı sevmez, çünkü mantığına aykırıdır. Ama birçok farklı düşünce grubu da ırkçılığa karşı olabilir.
Yahudilerin hepsini öldürmek istiyorum diyenlere söyleyebilecek fazla birşeyim yok, insanlığın gereklerini bir daha düşünmelerini tavsiye edebilirim sadece. Ayrıca İsrail'de; savaş karşıtı olan, yaşı gereği henüz hiçbirşey anlamayan, ailesinden başka birşeyler düşünmeyen, ömrünün sonlarında günlerini sayarak geçiren, askerliğe dayanamayıp intihar eden, kısacası İsrail yönetiminin Filistin'de yaptıklarıyla zerre kadar alakası olmayan insanlar var. İnsan hayatı ise hiç ucuz değil. Kendinize gelmenizi rica ediyorum.
Son olarak ise, öyle bir güce sahip olsam böyle yaparım demek çok da marifet değil. Marifet şu anda birşeyler yapabilmekte.;)