Ozan JK Comandos demeyin ya çok zor ve sinir bi oyundu abimle çok uraşmıştık. orduya bak:eek: Hepsi mefta oldu.Pilikler:mad:Bide o kartal oraya hiç yakışmamış:mad: :p
NuKe_15 ah n güsel olurdu yakıcaklar onları sabun v.s gbi şeler yapcaklar onları.. zaten israilin nüfusu o kadar war veya yoktur:D düşünsene ya Araplar yukardan aşşa saldırsalar hiç bunlar olmıcak ama nden bole anlamıyorum...
leomessi_19 Orjinal Mesajı Yazan: NuKe_15 düşünsene ya Araplar yukardan aşşa saldırsalar hiç bunlar olmıcak ama nden bole anlamıyorum... Ah keşke oyle kolay olsaydı..
rapper adam sokaktan geçeni orduya almış galiba bu ne ya böyle...hitlerin cani ordusu desek daha doğru olr galiba..
amateur Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Orduya katilmayani KZ'e (iskence kampina) götüryorlardi. Ne korkunc bi zamandi. Sanki görmüş gibi konuşyorsun :).
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: amateur Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Orduya katilmayani KZ'e (iskence kampina) götüryorlardi. Ne korkunc bi zamandi. Sanki görmüş gibi konuşyorsun :). Bunun kac sene dersini, videolarini gördük kücük kardesim :cool: