03Gs1905 Farklı stadların üstüne importlayıp yada kitserver dahilindeki stadium serverle kullanacağımız için oynarız meraklanmayın..
Yasin KAYA bu hafta biraz doluyum ama en kısa zamanda seyircili ve tüm hava şartlarında çıkartacağım...
ali_karimi8 Kayasin eğer elinde warsa burya 1-2 tane stad template si koysana walla koyarsan çok iyi olur..;)
Yasin KAYA şu an şehir dışındayım alisamiyenin linki ilk sayfada var.ordan indirebilirsiniz.teplate olayını da üni kesinleşsin ondan sonra hazırlarım...
erselinho yaw kayasin kardeş bu 1. sayfada ki link de bir bozukluk var yani yeniden bir link yaparmısın lütfen
Yasin KAYA arkadaşlar link sağlam bi problem yok.ayrıca da stad çalışmaları tam gaz devam ediyor.merak eden arkadaşlara duyurulur.
erselinho arkadaşım ya sana da çok yük olacaz ama su stad dosyalarını nasıl importlayacağız dosyalar çok fazla değilmi
Yasin KAYA import all files diye bi seçenek var.onu seç zipin içinden dosyayı seç sonra.kendisi bütün dosyaları yerine koyuyo.uğraşmıyorsun tek tek merak etme.