pes_fm_fifa_ci ÖNCELİKLE HOSGELDİN DİYEYİM VE BİR RİCADA BULUNAYIM.CALISMALARIN MÜKEMMEL AMA İNÖNİYÜ GÖREMEDİM İNÖNÜYÜDE YAPARMISIN?
anatolian amigo Butun bunlar muhtesem tebrikler sana, neyse bittigi zaman haber verirsin umarim, neyse kolayil gelsin
_wolff_ müthişler kayasin abi ben sana yaptığım bi stadı versem onu oyuna aktarılabilecek hale getirebilir misin?Yoğun olmadığın bir zamanda
_wolff_ Bu benim stadım tamamen deil tabiki bi de staddaki resimleri sana yollamam gerekio mu?Neyse LİNK=http://www.hemenpaylas.com/download/1482747/kayseri.rar.html
Yasin KAYA arkadaşlar dkz ile zipin içinden çıkan dosyaların hepsini 0_text.afs nin içine import edin...bu kadar başka yapmanız gereken birşey yok...ggs ile import ederseniz sorun çıkma ihtimali var.ayrıca fb nin stadı da yakın bi zamanda bitecek.
Yasin KAYA arkadaşlar taraftar olayını çözmüş bulunmaktayım...herkese hayırlı uğurlu olsun...en kısa zamanda stadların full haliyle vereceğiz...
Yasin KAYA yok bi aksilik çıkmadı.inşallah da çıkmaz.ali sami yen üstünde çalışıyorum şu an.bitince ss koyarım.