Immune Bence Gerets tek ön liberodan şaşmaz..M.Topla'ın alınma nedenini ise şöyle düşünüyorum; O mevkinin hiç bir alternatifi yok Okan ve Ayhan zaten tam olarak o bölgenin oyuncuları değiller..Bunun için de hem bir alternatif hem de gelecek vaadeden bir yıldız aldı GS(umarım)
ata688 bence tek ön liberoyla kanatlarda defansa gelerek oynayalım bu arada carrusca ilk onbir de oynaması lazım artık forvetler de iiiiii leşti