INAMOTO İSTANBUL'DA..
Ön libero sorununu Junichi Inamoto ile anlaşarak çözen Galatasaray, yeni transferine kavuştu.. Atatürk Havaalanı'na inen Japon yıldız, "Burada olmaktan son derece mutluyum" dedi..
İngiliz Hava Yolları'na ait bir uçakla Atatürk Havalimanı'na gelen Inamoto, kulüp yetkililerince karşılandı.
Inamoto, havalimanında yaptığı açıklamada, ''Burada olmaktan son derece mutluyum. Türkiye'de oynayacak ilk Japon futbolcu olduğumu biliyorum ve bu beni mutlu ediyor. Galatasaray'ın Avrupa çapında çok büyük takım olduğunu biliyorum. Galatasaray'ın başarılı olması için üzerinde bir baskı olduğunu da biliyorum. Ben de elimden gelen katkıyı sağlayarak, takıma faydalı olmaya çalışacağım'' diye konuştu.
Japon futbolcu, bir soru üzerine Galatasaray'ı canlı olarak seyretmediğini, ancak UEFA Kupası şampiyonluğu ve diğer başarılarını takip ettiğini sözlerine ekledi.
Inamoto, havalimanından, sağlık kontrolünden geçmek üzere Acıbadem Hastanesi'ne gitti. Japon oyuncunun sağlık kontrolünün ardından sözleşme imzalaması bekleniyor.