ben ise ilk başta g.rengers le başlıyıp avrupayı atılıcam. Daha sonra türkiyeden f.b , gs yada bjk oynarım , ve sonrada lyon , real madrid , barcelona , bayern münich , chelsea , inter ve son olarak kariyerimi bitiriceğim takım ise b.dortmund... ( bana; avrupa takımları stadyumları lazım !! ) olanlar link atsın...