Anxiety Beyler o kadar tsl istedik ama çoğumuz ilk yıllardan sonra avrupaya açılıyoruz. Bune çelişkidir yahu :D
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Beyler o kadar tsl istedik ama çoğumuz ilk yıllardan sonra avrupaya açılıyoruz. Bune çelişkidir yahu :D sıkıyo tsl ben bolton'da başlayacam herzamanki gibi. sonrasını düşünmüyorum,nereye savurursa bizi hayat oraya gidicez:)
bart_ İlk önce Beşiktaş ile başlamayı düşünüyorum .. Daha sonra Barcelona veya Manchester United ile oynarım,sonra Kayserispor veya Konyaspor ile... Daha da sonrasında ise değişik takımlar almaya başlarım : Lyon,Psv,Villareal,Sevilla,Bolton filan zaten sıkmaya başlayacaktır oyun..
Shafac ben galatasarayla başlarım 4 yıl sonra m.united'da 2 yıl kalırım sonra barcelona ya giderim 2 yıl ve sonrası belli olmaz ya italya ya yada tekrar türkiyeye dönerim
Anxiety **Peki arkadaşlar bu 15 yıllık sezonu kaç günde bitirebilirsiniz.Benim aylarımı alıyoda acaba bende mi bi sorun var.** :D
RuBeLLiOuS ben muhtemelen arsenal ondan sonra gençlerbiliğiyle 3 yıl ard arda şampiyon olurum sonra şampiyonlar ligi falan zaten sıkıyor sonrra oyun
DQci walla bn gs açıksa mutlaka cimbomumu alırım oda açık diil se kariyerime kesn tslde başlarım ve gsde oynayana kadar tslde kalırım gs yi 2 yıl üst üste şampiyon yapıpı avrupada başarılı yaptıktan sora avrupaya giderim tabi isteklere göre
Juvixted oyun gelince bakarım :) ama buyuk ihtimal gs le başlarım yada juventusla manchesterda olabilir
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Peki arkadaşlar bu 15 yıllık sezonu kaç günde bitirebilirsiniz.Benim aylarımı alıyoda acaba bende mi bi sorun var. :D Benimde 1-2 ayimı aliyor.Oyundan sıkılınca bi sure oynamiyorum o yuzden geri kaliyorum.
joker64 ilk kayseri sporla başlıcam :) ondan sonra 3-4 yıl bjk sonra chelsea,barcelona,lyon,bayern munih,juventus son sezon yeniden beşiktaş