Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: NuKe_15 Hayırlı olsun bence bu adam yerine bi sol bek alınsaydı daha iyiydi ama bu adam TSL de çoşicak;) sizinkiler bi tek TSL'de coşuyo zaten.bide baska liglerde coşsalar :rolleyes: baska liglerde cosamazlar biz sadece turkcell super liginde oynuyoruz..
Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko kastettigim CL ve uefa kupası canımın içi.. Sizinkilerde cossun.. hep bizden beklemeyin..