Özdemir: "Kulağını çekeriz"
Nihat Özdemir, Kezman'ın Sırbistan milli formasıyla verdiği 'çetnik' selamını F.Bahçe'de tekrarlayamayacağını söyledi.
Fenerbahçe'nin yeni transferi Kezman'ın Sırbistan Milli Takımı'nda Bosna Hersekli taraftarlara karşı verdiği, Sırp milliyetçilerine ait çetnik selamı ortalığı karıştırdı.
İkinci başkan Nihat Özdemir, Kezman'ın böyle bir hareket yapmasına izin vermeyeceklerini ifade edip, "Gerekirse Kezman'ın kulağını çekeriz, buna fırsat bırakmayız" diyerek tartışmaları noktaladı. Çetnik, Sırplar'ın Osmanlı döneminde isyanı başlatan hareketin adı. Aşırı milliyetçi çete üyeleri, kendilerine has bu selamı, Bosna savaş sırasında da kullanmıştı
uyeter tmm.adam uyarımış weya uyarıcak en kısa zamanda..tartışmanın bi manası yok bundan sonra..