sheva ; "Turkiye'ye gelsin, Musluman ulkede, burada yapsin o zaman bakalim, ulkemiz disinda yapilmis seyi burada tartisiyorsunuz" diyorsun, sonra sanki cok dogru birsey diyormus gibi "Anlamiyorsunuz" diyorsun. Iyi de zaten Kezman bunu Muslumanlara karsi, Musluman ulkede, Bosna macinda da yapti.
Muslumanlara yapti, Turkiye'nin de cogunlugu Musluman, hatirlatmayi borc bilirim.
Ulkemiz disinda yapildi diye susalim mi?
O zaman tum savaslara/yanlislara "Bize dokunmayan yilan bin yasasin" mantigiyla sessiz kalalim.
Birseye tepki koymak icin illa bize mi yapilmasi gerekiyor?