Orjinal Mesajı Yazan: sparnamm
ya beyler şu fifa yı küçümseyenler bence futboldan anlamıyo yahu desenize g.. yemiyo fifanın oynanabilirliği zor ondan oynayamıyorum pes atari oyunu o daha kolay niye diyemiyorsunuz kimse kusura bakmasın pes bence hava cıva fifa herseyiyle bu yıl MÜKEMMEL olacak :mad: artı burası FİFA FORUMU tamam mı?
fifa konusu diosun pes le karşılaştırıyosun ben bunu anlayamadım üstelik kime sorarsan sor oynanabilirlik ve zorluk açısından pes açık ara önde...
arkadaşlar yanlış anlaşılmak istemem EA ye garezimiz yok bizim işallah bu oyun güzel olur pes i de geçer biz hangisi güzel olursa onu oynarız tutucu diğiliz fifa benim efsane oyunum ama beklentileri karşılayamıyor 07 isterim ki çoğu sorunu aşsın
kimse pes ci ya da fifacı diğil herkes iyisini oynamak istiyo o kadar