ben bu oyunu demoya bakarak bile almam ilk önce korsan olan full sürümünü oynarım çoook beğenirsem alırım çünkü bu oyunun önceki serilerinin bizde ne gibi hayal kırıklıkları yaratğını biliyoruz değiştirdik harika yaptık diyorlar sonra fısss
azımsanacak bi parada diğil ilgilenen arkadaşlar varsa fiyatlarının pahalılığı hakkındada serzenişte bulunurlarsa memnun olurum sonuçta bu oyun 40 ytl olsa herkez denemek için bile olsa orjinalini alır dimi ama!!!