LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: shevascetic277 dua edelimde uefaya katılcak olan 4 takımımzda yarı finale çıksın:)düşünsenize yarı final:trabzonspor-beşiktaş----->fenerbahçe-kayserispor....weya tam tersi..muhteşem olurdu.ama biliorum hayal :o Birak sende oyle mutlu oluyon:D