Makaay söyle bakınca bir kadro kalitesine falan normal geliyor bu oranlar.ama fenerbahce eleminasyonlu sistemlerde bir türlü dikiş tutturamayan bir takım.cok fazla umutlanmamak lazım.bu kadro bu kupayıda kaldırabilir ama dediğim gibi hiçbişey kolay degil... bu arada randers 1 e 5000 veriyor :)
mertergs benim anlamadığım fenrbahçe nin bence tottenham dan newcastleden yada herta berlinden daha az olması lazım şansının sizcede değilmi:rolleyes:ama daha fazla yapmışlar
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: mertergs benim anlamadığım fenrbahçe nin bence tottenham dan newcastleden yada herta berlinden daha az olması lazım şansının sizcede değilmi:rolleyes:ama daha fazla yapmışlar Orjinal Mesajı Yazan: Makaay söyle bakınca bir kadro kalitesine falan normal geliyor bu oranlar.ama fenerbahce eleminasyonlu sistemlerde bir türlü dikiş tutturamayan bir takım Barış gayet güzel açıklamış :)
mertergs bence normal gelmiyo yani newcastle nin falan daha mi kötü kadro kalitesi fenerbahçeden yada tottenham
Makaay olaya sırf kadro kalitesi acısından bakarsak bence newcastle en üstte olmalı,ben cok begeniyorum onların kadrosunu,kullanamıyorlar o ayrı.ama tottenham veya hertha için aynısını söyleyemem...
mertergs herta yı zaten çıkaralım doğru bide beşiktaşın acayip düşük oranı o da enterasan neye göre yaptılar acaba siteye göz attım bişey bulamadım
Sherrif kadro kalitesi kadar istemekte önemli fenerbahce bu kupayı çok istior newcastleın ne akdar istediği ne kdar önem vereceği tartışılır bence:D
_TaYFo_ Beşiktaş gibi Uefa'da çeyrek final oynamış bir takıma bu kadar düşük ihtimal verilmesi saçma geldi.Fenerbahçe için yorum yapmayacağım..
LENNOX Ben simdi bi espiri yapardim... 1.konu kapanirdi 2.Suresiz ban yerdim 3.beyaa bi fbli uyeler ban yerdi benim yuzumden 4.forum zor toparlanirdi :D
LENNOX bak arkadaslar dikkat edin beni cok guzel gaza getiriyonuz :D Zaten makaay acigimi ariyo bi bulsa yakacak beni... sonra kusturmeyin herifi bana :D
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Beklemekteyiz. Ortaya Bir Laf Attıysan, Sözünün Arkasında Durman Gerekiyor. iste o gaza gelmiyecem :P
Ozan JK bjk ile fenerbahçe arasında bu kadar büyük bir kadro farkı olduğunu sanmıyorum:) Kim ne kadar başarılı olacak bekleyip görecez:confused:
devotee Takimlara bakiyorum da.. Besiktas ve fenerbahcenin bu kadrolarla en az ceyrek final yapmasi lazim. En azindan birinin!
Passenger dua edelimde uefaya katılcak olan 4 takımımzda yarı finale çıksın:)düşünsenize yarı final:trabzonspor-beşiktaş----->fenerbahçe-kayserispor....weya tam tersi..muhteşem olurdu.ama biliorum hayal :o