millet bnde açamıyodum interaktif ligi ama barcayla bi başladım eskiden açılmıyodu korsan çekme var bnde fifa08 sonra dün yanlışlıkla girdim bir baktımki açılıyo profilinizde 25-50golünüz varsa 5den fazla galibiyetiniz varsa oynanıyor.ama profilinizdeki takım örnğin barca ise hep siz barca oluyorsunuz karşınızdakide sizin liginizdeki biri oluyor mesela bjk y alın türkcell süper lig deki biriyle oynarsınıuz