benim şuanki kadromu yazıyorum
eduardo ratinho ezaguel garay servet çetin muslu
serkan balcı
nihat kahveci emre belözoğlu
sezer öztürk
fernando torres imrahimoviç
yedeklerde kerlon ve tevez var
ligte bir sezonda 10 golden az yiyorum..
adrianoyuda alıcam ama tevezin türk vatandaşlığına geçmesini bekliyorum bi sezon sonra geçicek...