Orjinal Mesajı Yazan: HuZZe_ToKaTT
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17
Sabrım kalmadı ya hadi artık zaman geçsin bi an önce:o En çok da demo çıktığı saatlerde dershanede olcam o koyuyo ya :'(
nereye koyuyo anlamadım:D
Haddini bil yoksa bildirmesini bilirler :mad:
Orjinal Mesajı Yazan: Eagle_Claw
Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17
Sabrım kalmadı ya hadi artık zaman geçsin bi an önce:o En çok da demo çıktığı saatlerde dershanede olcam o koyuyo ya :'(
Bende dersanede olucam :( 6:30da geliyorum geldiğimde çıkmış olsun;)
1000. msjımı demoo çıktııı gibi bir mesaja atmak istiyorum :D
Atmışsın zaten 1000. mesajını :D