Kerim Kardeş merhaba,
Umarım bizim bildiğimiz, tanıdığımız ve özlediğimiz kerim abimiz kardeşimizsindir, şüphemi bağışla epeydir görünmüyorsun nerelerdesin ya...
Ha bu arada yaşın hiç ilerlemiyor mu seni tanıdığımdan beri 31 hiç değişmiyor ve yaşlanmıyormusun kardeşim nasıl iştir ya... 1999 dan beri tanıyorum.2005 ve sonrası bayağı ilgisizsin forumda pek mesajlarına rastlayamıyorum..
Herneyse demoyla ilgili görüşlerine katılıyorum benim de en sevdiğim ve güvenirliğine inandığım bir sitedir polania muhtemelen de 6 sında çıkma olasılığı var ama yine de belli olmaz.
Kendini fazla özletme en azından bu sene faal olmanı bekliyorum çocuk varmı çocuk..kendine iyi bak saygılar....
Orjinal Mesajı Yazan: Kerim
Orjinal Mesajı Yazan: DjKaAaN95
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Kerim
easport eylül ayı içinde demiş tam bir tarih vermemiş yarın demo yayınlanmaya bilir hatta gelecek hafta bile yayınlanmaya bilir haberiniz olsun
Kerim abi ea sportsun sitesinde adminin FIFA 07 Demo diye bir açıklama var orada Demo tarihi olarak 1 September yazıyo bu herşeyi açıklamazmı ??? :)
easport bu forumunda ayın birinde der sonra başka yerde eylül ayı içinde der
inşallah ea bu sefer dediği tarihte iş yapar
fifa06 demo'nun tüm bilgilerini ve tarihini doğru bilen polonya sitesi fifa07 demonun 6 eylülde yayınlanacağını yazmış