France Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r amacın forumu susturmak mı biraz susturmak birazda gülmek için.ama bi tek ben güldüm o ayrı mesele:D
...MeLo_EnEs... Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU saat 20 oldu ortalarda demonun d si yok.. doru diyosun biz bu gidişle demoyu değil havamızı alcaz :D
...MeLo_EnEs... ftp://ftp.ea.com/ftproot/pub/easports/demos/ da çıkcak bu dimi yanlış yere bakıyo olmiim
...MeLo_EnEs... Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r art arda mesaj yazmak yasak die biliodum özür ya heyecandan ne yaptığımı bilyorum ama hala çıkmadı