Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU çok saçma ve mantıksız ea in sitesine bak bakalım yazıomu yazmıomu..bilip bilmedende konusma ayrıca ıngılzıcem advanced birçok konu açıldı resmi forumda ve açıklama yapılarak kilitlendi.dikkat et biraz sonra burda bize ahkam kesme. http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=29837 EA yüzünden polemiğe girmicem. +1 bu EA hep boyle..1 eylul,6 eylul,15 eylul diye diye ucar gideriz...
Immune Orjinal Mesajı Yazan: France arkadaşlar saldırın demo çıktı Sen ne dediğinin farkında mısın? İnşallah şaka yapmıyosundur..
France 4 dk boyunca forumda hiç msj olmadı.şaka yaptım.biraz kötüydü ama herkez bi beklenti içinde olunca birden hayal kırıklığına uğramak bence iyi oldu.boşverin arkadaşlar.yarın bakarız bu işlere
Immune Orjinal Mesajı Yazan: France 4 dk boyunca forumda hiç msj olmadı.şaka yaptım.biraz kötüydü ama herkez bi beklenti içinde olunca birden hayal kırıklığına uğramak bence iyi oldu.boşverin arkadaşlar.yarın bakarız bu işlere Yaş 20 Zeka yaşı :-20 Çocukluk katsayısı: 200 Kusura bakma ama abi bunları dedirtiyosun :o
France Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Orjinal Mesajı Yazan: France 4 dk boyunca forumda hiç msj olmadı.şaka yaptım.biraz kötüydü ama herkez bi beklenti içinde olunca birden hayal kırıklığına uğramak bence iyi oldu.boşverin arkadaşlar.yarın bakarız bu işlere Yaş 20 Zeka yaşı :-20 Çocukluk katsayısı: 200 Kusura bakma ama abi bunları dedirtiyosun :o şaka olarak düşünüyorum dediklerini.umarım öyledir.dimi?
France Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Kırgınlıkla karışık evet :o iyi oldu ama baksana en azından forumda bir sakinlik oldu.herkez sustu şu anda.