ya birak allah askina, stadda 15 bin kisinin gordugu eli nasil 4 hakem goremiyo ?, birkere burakla karsilastirmak bile yalnis, burak daha cok profesonelyce ve sinsice elinle dokunmus ama sen kalkip anelkanin goluyle karsilastiirsan ben sana nedesem bos...
Ali aydin'in o kural hatasini kasitli olarak yaptigina inaniyorum evet, dunyasini yutmus bi adam bunumu gormuyecek ? onuda tam fener macinda yapiyo son dakikalara dogru mac 1-1 ken fener sampiyonlukta agir yara alacakken alla alla ne tuhaf ?
Sana bi duzeltme yapiyim o mactan sonra gs-bjk verdigi penalti rezaletlerinden dolayi birakti o hakemligi ee bunlar ust ustte gelince bakti adam altindan kalkamiyacak istifa etti, kural hatasi yuzunden olmadi sade, o sadece etkenlerden biri