"RÜYALARI GERÇEKLEŞTİRECEĞİM"
Fenerbahçe'nin yeni transferi Sırp yıldız Mateja Kezman, sarı lacivertli taraftarlara seslenerek, "Taraftarlar bana destek versinler, ben de onların rüyalarını gerçekleştirmeye çalışacağım. Sahada onları mutlu etmek için varımı yoğumu ortaya koyacağım" dedi..

Asbaşkan İlhan Ekşioğlu ile birlikte FBTV'de canlı yayına çıkan Sırp futbolcu, İstanbul'da bulunduğu 12 saatte Fenerbahçe'nin büyüklüğünü gördüğünü belirterek, ''Havalimanında, otelde karşılaştıklarımdan sonra Fenerbahçe'nin tahminimden de büyük bir kulüp olduğunu gördüm. Fenerbahçe'yi tercih etmemdeki en büyük sebep sarı-lacivertli kulübün ligde ve Avrupa'da kupalar hedefliyor olması. Şampiyonluk hedefleyen takımları tercih ederim. Geçen sezonki takımım Atletico Madrid'in böyle kupa hedefleri yoktu'' diye konuştu.
-''ZİCO'NUN HÜCUM FUTBOLU OYNATMASI BENİM İÇİN ÖNEMLİ''-
Mateja Kezman, Fenerbahçe Teknik Direktörü Zico'nun hücum futbolu oynatmasının kendisi için iyi avantaj olduğunu söyledi.
Kariyeri boyunca oynadığı her takımda çok gol attığını vurgulayan Sırp oyuncu, ''Fenerbahçe'de de elimden geleni yapacağım. Zico'nun hücum futbolunu tercih etmesi benim için önemli. Burayı tercih etmemin nedenlerinden biri de bu. Gollerimle Fenerbahçe'nin başarısı için çalışacağım'' diye konuştu.
-''TARAFTARIN RÜYALARINI GERÇEKLEŞTİRECEĞİM''-
Kezman, havaalanında Fenerbahçe taraftarının büyüklüğünü gördüğünü ifade ederek, golleriyle taraftarlarını coşturacağını söyledi.
Fenerbahçe taraftarının kulübe ne kadar bağlı olduğunu bildiğini dile getiren Kezman, ''Saha içinde savaşçı bir yapıya sahibim. O yüzden her oynadığım kulüpte taraftarla aram iyidir. Gollerimle onları coştururum. Galatasaray'a gol atıp, gerçek Fenerbahçeli olacağım. Bunun taraftarlar için ne kadar önemli olduğunu biliyorum. Taraftarlar bana destek versinler, ben de onların rüyalarını gerçekleştirmeye çalışacağım. Sahada onları mutlu etmek için varımı yoğumu ortaya koyacağım.'' dedi.
FBTV'ye Fenerbahçe'de giyeceği 9 numaralı forma ile çıkan Sırp oyuncu, 9 numaranın kendisi için hayatı boyunca çok özel olduğunu, 9 numaranın golcüyü ifade ettiğini kaydetti.
Kezman, Fenerbahçe'nin diğer yeni transferi Deivid De Souza'nın Sporting Lizbon'da oynadığını ve çok iyi bir futbolcu olduğunu bildiğini ifade ederek, ''Onunla birlikte çok sayıda gol atacağız'' dedi.
-EKŞİOĞLU: ''ÇOK GÜÇLÜ VE İSTİKRARI YAKALAYACAK BİR KADRO OLUŞTURDUK''-
Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı İlhan Ekşioğlu, kulübün hedefleri doğrultusunda transfer yaptıklarını kaydetti.
Transferi yönetim kurulunun yaptığını vurgulayan Ekşioğlu, ''Bu bir ekip işidir. Fenerbahçe çok emin adımlarla 100. yıl hedeflerine ulaşacaktır. Çok güçlü ve istikrarı yakalayacak bir kadro oluşturduk. Kezman, Türkiye'de kaldığı sürece herkesin gözbebeği olacak. Antalyaspor maçında oynamak için sabırsızlanıyor. Deivid De Souza da hafta içinde İstanbul'da olacak. Transferlerin bitip, bitmediğini 31 Ağustosa kadar göreceğiz.'' dedi
Öte yandan Sırp futbolcu, pazartesi günü Özel Acıbadem Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçip, saat 13.00'te Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nın basın odasında resmi sözleşmeye imza atacak.





